En Lang Dag I Tromsø

En liten smak av sol i Tromsø før jeg reiser hjemmmmm! 

Det var igår da.

Det var hyggelig å besøke rundt Tromsø byen etter en lang dag med 3 timer eksamen. Spiste pizza med en jeg kjente fra Arendal videregående skole som også studere her. Vi hadde det gøy og pizzaen var god. :) :) 

Det er varmt her i Tromsø, ca. 22 grader som er et varme rekord sier de. Derfor gikk jeg rundt i byen og tok bilder. 

Nei, jeg så ikke de to damer før jeg tok dette bildet :) 

Jeg tok bussen til en venn som bor i Kroken. Mens jeg venta på buss, tok jeg et militær båt :D :D 


Stilig, hva? 
Det er bare 10 dager igjen. Jeg gleder meg til å reise hjem til Froland etter en laaaaang semester. Jeg skal fiske, leser bøker :) :) besøker London i august før det starter tredje semesteret,.... gleder meg-

Her er blomster fra campus UiT- til dere!  


God natt fra Tromsø!

Comments